Zoeken
  • Paul Walraven

When technology needs brains

In de veranderende wereld waar robotica en AI een steeds prominentere rol innemen ontstaan er bedrijven die op de vraag inspringen. Zo voorziet cboost de specifieke Robotica en Ai markt van gekwalificeerde mensen. Aan Brandyard de vraag een passende identity en sterke slogan te ontwikkelen. De slogan "When technology needs brains" geeft aan dat alle technologische ontwikkelingen altijd nog de mens nodig heeft om deze te ontwikkelen, controleren, bij te sturen en activeren. De mens centraal in een innovatieve markt. Daarnaast maakt het te link naar de dienstverlening van CBoost. het werven en selecteren van personeel.



Het logo en de grafische elementen symboliseren de digitale fingerprint. De schakel, het relais tussen persoon en digitalisering.


Corporate identity: www.Brandyard.nl

Webdesign & realisatie: Brandyard


#robotica #corporateidentity #huisstijl #identiteit #logo #webdesign #ai #robotics

11 keer bekeken0 reacties

Recente blogposts

Alles weergeven